19. januar 2007

Nøttekos


Nå har jeg klart å spise meg kvalm på cashewnøtter...

Håper det er noe å se på TV i kveld, det er så utrolig kjedelig på kveldstid når man er alene hjemme - jeg har jo laptopen å kose meg med, men avogtil blir man lei den også. Sånn egentlig skulle jeg bare tatt tidlig kveld og kost meg i senga med masse god søvn.
Kanskje jeg klarer å overtale meg selv om å gjøre det om det ikke er noe i TV-boksen å sløve til.

Lurer på om det er noe jeg kan be Reidar kjøpe på taxfree? Må tenke litt på den... Han kommer hjem på tirsdags kveld, så da skal jeg sove lenge på onsdag - det synes jeg at jeg jammen fortjener ;)
Egentlig fortjener jeg en hel helg med bare soving! Hehehe...

Kom på at jeg har bursdag snart. Det går jammen an å glemme sin egen dag... Faktisk. Synes det er så vanskelig med ønsker. I år tror jeg at jeg skal være så egoistisk at jeg ønsker meg noe til meg selv istedet for noe vi trenger til leiligheten.
Rart å nærme seg 30-tallet mer og mer - føler meg ikke så gammel.

1 kommentarer:

Linda 19. januar 2007 kl. 21:20  

Neimen, har du fått blogg? Så kjekt. For nokre fantastisk herlige ungar de har!! Eg klarer nesten ikkje cashewnøtter lengre, har visst forspist meg på det ein gong :) Ha ei kjempefin helg! Klem