20. januar 2007

*snork*


Lang dag, dette. Var oppe kl.06 og fikk vel tilsammen 5 timers søvn - dååårlig søvn tilogmed. Leona holdt på å slokne på gulvet i ettermiddag, men jeg var slem og lot henne ikke sove. Forhåpentligvis sover hun ei stund utpå morningen i mårra.

Oskar klør i munnen og bjeffer som en gal, så nå kommer vel tennene om ikke lenge. Da får han jo noe å bite søsteren sin med. Ikke det at han trenger det, for hun er virkelig go' mot ham. Har aldri opplevd at hun har gjort noe slemt med ham eller pga ham. Synes faktisk det er helt utrolig siden jeg husker hvor slemme jeg og min søster var mot hverandre når vi var små. Det kan jo alltids snu da, når han begynner å få fart på rumpa og får sine meninger om ting ;)

Nå angrer jeg på at jeg ikke tok meg den ekstra turen på butikken i dag... Har så lyst på snop, og jeg har lett i alle skap og skuffer etter noe digg - jeg fant innskrumpede rosiner og grov fullkornskjeks... Oh, joy!

Tipset Reidar om bygave til meg, så får vi se om han kommer hjem med den :)

0 kommentarer: