8. februar 2007

Sliten


Jeg vil ha mannen min litt mere hjemme. Er så sliten for tida. Han har vært så mye borte de siste månedene. På slike dager som i dag skulle jeg ønske Leona hadde fullplass i barnehagen. Klarer ikke gi henne nok positiv oppmerksomhet når energien er helt på bånn. Det gir meg så dårlig samvittighet. Får aldri hentet meg inn - begge ungene krever jo sitt, men nå så er det ingenting å hente hos meg. Det er så fælt å føle seg som en elendig mamma. Brølerape mamma. Akkurat nå har jeg mest lyst til å løfte henne opp fra senga og ha henne sammen med meg i natt. Bare ligge og holde rundt henne. Huff...

4 kommentarer:

Mariann 8. februar 2007 kl. 21:42  

Kjære Lill! Det e virkelig lov å føle seg sliten, dårlig samvittighet følger desverre med det å være foreldre:( Må ta av meg hatten for all tida du e aleine..
Og du, vi e her om du vil finne på nåke dei dagane Leona e heime.

storesøster Hilde 8. februar 2007 kl. 23:07  

stakkars....å var mammæ e åg ha mydje dåle samvettiheit....sånn e dæ før åss ail!! kjenn følelsn,-tru me!! imårrå e dæ bere! :))

Sunniva & Håkon 9. februar 2007 kl. 10:29  

Vil gi deg en stor klem jeg!

Lill-Marita 9. februar 2007 kl. 14:47  

Det er bedre i dag :)
Takk for klemmer og oppmuntrende ord!