11. april 2007

Home Alone S06E02


Vi er alene hjemme den uka - blir nok en del av det fremover hører jeg rykter om. Jobbing, militærøvelse og trening utenlands blir å ta det meste av tida frem mot sommeren. Det går bra, men kjedelig å være uten mann. Blir mye sløving på sofaen med en TV-serie surrende på laptop'en.
Leona er roligere når pappa'n ikke er hjemme. Han er yndlingspersonen hennes og blir lett sjalu når han er i nærheten. Så det er mindre hyling og gråting nå når det bare er oss. Det er så deilig for ørene og hodet mitt... Hehehe!
Oskar som til nå har vært verdens blideste gutt har blitt en arg liten kar..! *sjokk* Jeg tror det er tennene som irriterer ham fælt - han sutrer, hyler og brøler.
I morgen kommer søstersen er kjapp tur innom Trondheim, så da skal jeg og Oskar på City Syd sammen med henne. Håper på å få tatt en drop-in time hos frisør mens vi er der - tjafset må bort!

2 kommentarer:

Sunniva 11. april 2007 kl. 15:29  

Kjedelig å være alene hjemme da.. Heldigvis en fin årstid framover som er deilig å nyte utenfor husets vegger. Håper tiden går fort og at lillemann ikke plages så altformasse med tenner framover.

Klem!

Hildesøstersn 11. april 2007 kl. 16:34  

Titt tei! Nu kommer jeg! :))
Ke e gler me te imårrå når vi ska et softis ilag!!
Bi kosele ja!