15. juni 2007

#*@! Dritsur

Noen folk skulle rett og slett ikke hatt lov til å jobbe med hår.
Håret mitt ser ikke ut... Skulle legge inn lyse striper - nå har jeg helbleket hår (!!!)
Reidar ringte opp til frisøren (jeg klarte ikke fordi jeg var lettere hysterisk og det kom bare rare lyder ut av meg) for å fikse ny time til meg for å få ordnet bommerten, men fikk beskjed om at jeg måtte tilbake til samme frisøren om jeg ville ha det fikset på nytt. Da rablet det for meg og jeg måtte ta meg en time-out... Hulk-hulk inne på soverommet... Mandags morgen skal jeg til en annen KOMPETENT frisør for å ordne dette fæle håret.

Jeg holder meg inne hele helgen og legger inn et bilde av Billie fra Green Day - jeg er litt snarlik ham nå...

2 kommentarer:

Monica 15. juni 2007 kl. 21:35  

I know the feeling, det er rett og slett ondt..! Håper neste på lista får rettet det opp igjen, makan..!

Hanne 17. juni 2007 kl. 21:31  

En lite trøst, her er Franks kommentar "æ så itj at hu hadd gjort nå æ"... men egentlig en veldig mager trøst. Tror jeg må barbere av meg alt håret for at han skal se om jeg har vært til frisøren!! boys = boærkh