31. juli 2007

Barnehagestart og bytur

I dag startet Leona i barnehagen igjen etter 1 mnds fri. Det var godt både for meg og henne.. Hehehe! Hun begynte på stor-avdelinga i dag (Fregatten), og det hadde gått så utrolig bra. Ikke gråt hun ved levering og hun hadde storkost seg på den nye avdelingen. Da jeg kom for å hente henne spurte jeg om hun ville være med hjem - 'NEI!'... Det er første gangen jeg har fått det svaret når jeg har hentet. Det som er ekstra morsomt er at språket har gjort et veldig hopp i ferien. Nå lærer hun seg flere ord daglig og setter de sammen, og jeg tror at det bare kommer til å løsne enda mere nå som hun er sammen med litt større barn. Håper hun er villig og viser helsesøster hva hun kan når vi skal dit i august igjen.

Jeg og Oskar utnyttet dagen og dro ned til sentrum for litt shopping. Denne karen vokser og kroppsformen skriker kun etter joggebukser *knegg* ;D
Men han er kul - begynner å se litt av personligheten hans nå og han er en liten flørtis når det kommer til gamle damer... Han forguder Leona selv om hun ikke er så snill med ham - øynene hans lyser av beundring når han ser på henne :) Vi sliter med sjalusi for tida... får seg noen daglige klask i hodet av en brølende storesøster

Et par mobilbilder



3 kommentarer:

Sunniva 1. august 2007 kl. 00:53  

Så flott barnehageoppstarten gikk bedre enn forventet!

Og så tøff lillegutten er blitt! Ser jo ut som en tenåring oppi vogna der jo:)

Og søskenkjærligheten hører med:P Om ikke lenge tar han vel igjen med samme mynt! Hehe!

Mariann 1. august 2007 kl. 08:49  

so bra at det gikk bra å flytte over på storbarn:) og so bra at d he løsna med språket hennna:)

Viktoria hadde og ei periode med sjalusi og slåing, men no for litt sida he det helt snudd. ho e so snill og god med ho at! Trur det he sammenheng med at Julie e meir med i leiken og at ho ser gleda av å være ilag med Julie:)

Cathrine A. Pettersen 1. august 2007 kl. 14:54  

For en skjønn gutt :)