1. juli 2007

Fin helg

Fredag var jeg og Reidar på kino for første gang på, ja... Kan ikke huske sist engang. Det var utrolig koselig å bare være kjærester. Satt for det meste og fniste av de som satt ved siden av meg siden de var på første date og knota sånn med å endelig tørre å holde hender... Hehehe!! Filmen var vi ikke helt fornøyd med (Pirates Of The Caribbean 3), forventa meg noe annet siden de to forrige var okei å se.
Lørdag var jeg på Baklidammen sammen med en gjeng fra et ircforum - mange av dem har jeg ikke sett på flere år. Det skulle være grilling, men var vel heller mere pilsing ;) Lukta surt bål av meg når jeg kom hjem + at jeg er 100 knottbitt rikere *klø-klø-klø* Men gud så morro da! Det er godt å bare få være seg selv avogtil - bare prate skit og 'glemme' alt annet ansvar for noen timer.
I kveld er det Reidar som er ute med venner, han er på kino og ser Die Hard 4 mens jeg prøver å bli kvitt skallebanken min.



Tror vi må dra til Baklidammen som familie også - grille og bade! Veldig fint der oppe :)

0 kommentarer: