13. august 2007

IKEA er fullstappet og jeg er klissblaut

Skulle bare en snartur innom IKEA for å kjøpe en skohylle og i tillegg få Leona til å sove (hopper over sprinkelsenga si nå og nekter å sove i den...)
Det streifet meg ikke engang at studentene har kommet til byen - det var ikke en eneste ledig parkeringsplass. I cafèen var det umulig å finne seg et bord. Men jeg fikk da kommet meg til kassa etter en laaaang, laaang kø.
Kjøpte oss en soft-is og møtte en vegg av regn når vi kom ut døra. På turen hjem var det en sti av IKEA bæreposer som hadde gått i oppløsning.. Hehehe...

3 kommentarer:

Sunniva 13. august 2007 kl. 23:15  

Usja.. :/
Typisk IKEA-handling.
Var på IKEA idag jeg også, og selv om været har vært deilig var det endel hybelshopping her og ja.. *Mumle-shoppe-mumle-lisens-mumle*

frk. støwer 14. august 2007 kl. 14:23  

Har du fått IKEA katalog i dag du da??

Det har jeg! :D

Lill-Marita 15. august 2007 kl. 14:12  

Ja, jeg har fått katalogen, tenk ;D