4. september 2007

Skallebank og enda mere skallebank

Oskar sov hele natta i natt - det har han ikke gjort på flere måneder. En vanlig natt her er rundt 4-5 oppvåkninger med smokkealarm.
Jeg var uthvilt da jeg ble vekt av en tøysete Leona som kom hoppende opp i senga. Kanskje det ble for mye for meg å få sove hele natta, for jeg våknet med hodepine.

Hodepinen ble en del sterkere, men det er vel egentlig kun min egen feil.... Oskar har fått tak i en saftflaske og griste ut sine fine og lyse strikkedress (den er ikke billig...), så jeg forta meg å få den i vaskemaskina for å redde den. Mens jeg satte på vaskemaskina så hadde han fått tak i mitt saftglass og sølt det utover hele gulvteppet vårt :( Vi har et hvit-beige ullteppe.. Veldig smart når man har 2 småbarn... Ja, ja... Pappa'n i huset har grist svære kaffeflekker på den andre siden, så nå er det ikke flere sider å bruke.

Jeg tror vi kjøper et mørkere teppe denne gangen... (!)

1 kommentarer:

En familie på fire... 4. september 2007 kl. 09:29  

Huff, det er ikke noe godt å våkne med skallebank, håper den går over snart!

Har selv sett på sånn teppe, syns de var fine. Å vi skal heller ikke ha lyst teppe igjen før ungene er ute av hus. ;)

Håper dere får en fin dag!