25. oktober 2007

Julegaver

Jepp, det er snart jul. 'Snart' er et relativt begrep... ;) Vanligvis så starter jeg ikke før i desember, men i år så fant jeg ut at det kunne være litt smart å starte tidligere - så får man bedre tid til å kjøpe veloverveide gaver :)
Alle gavene til tantebarna mine er kjøpt og betalt - èn har tilogmed blitt pakket inn!

Leona skal få seng fra oss. Jeg har funnet en kjempefin seng som jeg har helt forelsket meg i *stjerner i øynene* og som jeg er sikker på at hun også kommer til å like. Et lite aber er at den må sendes fra England... Men de lager sengen etter ønsket størrelse. Jeg har sendt dem mail og er spent...!

4 kommentarer:

MAriann 25. oktober 2007 kl. 12:43  

den va kjempefin!!

☆ Sunniva 25. oktober 2007 kl. 14:51  

Åååh! Så fin seng! Lekker!

Lill-Marita 25. oktober 2007 kl. 16:44  

Frakta ble dyrere enn selve senga... Så da kommer senga opp i 3.500,- kr!! Ouch... Too bad :(

Siw 3. november 2007 kl. 19:15  

Det var virkelig en flott seng !!!