12. november 2007

Noen bilder fra Ylvingen



6 kommentarer:

☆ Sunniva 12. november 2007 kl. 23:04  

Har dere kost dere?
Og hvordan har Leona hatt det?;)

Lill-Marita 13. november 2007 kl. 14:39  

Vi har kost oss, men det ble litt mye innesitting på oss. Leona har hatt sene kvelder og lange morgener sammen med Reidar ;) Nektet å sove alene på soverommet, så litt avhengig av Oskar er vel hun også...

Hoemsveien 10a 14. november 2007 kl. 11:35  

ho på siste bildet va lik dej, Lill..

Lill-Marita 14. november 2007 kl. 13:51  

Hehehe... Det er et av mine tantebarn :)

Ottar 24. februar 2008 kl. 17:55  

Hei, jeg heter Ottar. Jeg bor i Asker i min 43 ft gamle motorseiler fra 1928. Synes Ylvingen er et flott sted, kunne tenke meg å flytte nordover.Jeg er både sivilingeniør og skipper, og behersker mange håndverk, så kanskje kunne jeg gjøre nytte for meg i lokalsamfunnet. Hvordan er muligheten for å leie et sted å bo...veldig lite kravstor...hvordan er det med sikker havn/brygger for min seilbåt?
Kan treffes på ottar.starheim@freewave.cc
Hilsen Ottar

Anonym 3. desember 2008 kl. 19:20  

du tante ? var så snilj å fjærn dæ bilde då e ser jo heltj idiot ut sætt inj et annjæ a me et bilde a me der e ser lit mer fresh ut.! hilsen Andrea !.