3. desember 2007

AU!

Dette er mitt uttrykk om et par timer - da skal jeg inn å trekke visdomstann.
Ser ut som en hamster siden jeg er så hoven, men regner ikke med at jeg ser mindre hamster ut etterpå heller. Har hovnet slik opp at visdomstanna er blitt dekt av tannkjøtt og på den tanna som står nærmest visdomstanna har tannkjøttet løsna.

Det ble ikke noe trekking på meg. Tannlegen sa at begge visdomstennene må opereres ut, og satte meg på penicillinkur pga betennelse. Heldigvis er det akutt, så det blir ikke lenge å vente.

3 kommentarer:

ღ Pernille 3. desember 2007 kl. 20:00  

Hjeeelp....auauau....det hørtest vondt ut!Har ikke fått noen visdomstenner enda jeg...tak og lov...hehe...men du er mer vis enn meg du da ;) hehe

ღ Pernille 3. desember 2007 kl. 20:01  

Ja og selfølgelig lykke til med å få de ut da...huff
-KLEM-

☆ Sunniva 4. desember 2007 kl. 07:01  

Auu! Jeg har operert ut tenner selv, + litt diverse og det er faktisk ikke så ille. Hvis du gruer deg..:) Får ganske mye bedøvelse altså;)

Lykke til! Og ps: kjøp inn is!