14. desember 2007

Beist nr.1 ute

Hahaha! Se på det go'kinnet! ;D

I går var jeg og opererte ut ene visdomstanna - neste skal ut 2.januar. Oralkirurgen syntes jeg skulle få spise siden det er jul derfor venter vi med nr.2. Jeg klarer faktisk å spise, gape og 'alt det der', men jeg trodde seriøst jeg skulle blø ihjel. Det var så mye blod som kom iløpet av dagen - måtte sitte med en bolle i fanget. Og så er det veldig dyrt.. Man betaler for å få vondt! Det hele gikk veldig fort og greit.
Fikk med meg tanna hjem som trofè, og den er så stor at den kommer jeg til å få et par hundringser for av tannfèen.

Sånn ellers om dagene så har vi tatt tåteflaska fra Leona. Den følger henne gjennom hele dagen og natta, men nå er det stopp. Selv om det bare er vann på den så er hun for stor for den. Det ble litt gråting i natt, men fikk trøste seg med drikkeflaske når hun var tørst - den fikk stå i senga og da var alt bra.

Oskar skal vi ha 'skrikerkur' på nå... Han har helt siden han var liten baby våknet 3-5 ganger om natta for smokken, og nå er det på tide at han lærer å finne den selv før vi foreldre ramler sammen. Det er grusomt å ikke få sove en eneste natt uten å bli vekt så mange ganger. Vi får lage en smokkekrok i senga, sånn at han lærer seg å ta en derfra når han våkner om natta. Vi vil ha natta tilbake...

1 kommentarer:

frk. støwer 14. desember 2007 kl. 09:52  

for et herlig smil! haha.
sikkert godt å få den ut, sånn når det er grodd.
Lykke til med smokk og tåteflaske opplegget!! :D