26. januar 2008

Hipp Hurra! Eller...?

Jeg vet ikke helt om jeg synes det er noe særlig å hoppe i taket over at jeg har blitt 1 år eldre. Men det er nå en gang sånn da - i dag fylte jeg 27 (!) år ;)
Har vært stillstand her på bloggen i noen uker, men nå kommer det nok til å bli litt mere aktivitet fremover.
Leona har begynt fulltid i barnehagen og trives utrolig godt, Reidar har begynt på utdannelse som hjelpepleier og han trives også :)
Leona hadde et par dager hjemme denne uka da hun hadde en dag med oppkast. Det gikk fort over - kastet opp èn gang og så var hun ferdig med det. I går var jeg og Oskar på helsestasjonen for å sette sprøyte, så da målte vi samtidig: 80 cm og 13,4 kg. Han er en skravlete kar... Plukker opp ord som om det var ingenting. Det nye 'store' er å si Reidar og Lill.

5 kommentarer:

Lone 27. januar 2008 kl. 10:03  

Nydelige unger,Som alltid=)
Grattis med dagen som var...

Hva er det egentlig de har dratt utover på det nest siste bidet??
Høy...??

Lill-Marita 27. januar 2008 kl. 10:48  

Reidar fikk en pakke fra USA med noe knuselig i, og så hadde de pakket masse strimlet papp inni - og dette fikk de tak i dro utover...

Lone 27. januar 2008 kl. 13:29  

Hehehe koslig!

☆ Sunniva 27. januar 2008 kl. 17:51  

endelig en oppdatering:D

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN SOM VAR!:D

og småttene er fortsatt like skjønne!:D

ღ Pernille 28. januar 2008 kl. 07:19  

Ååå...ENDELIG en oppdatering :)
Ungene er nydelig som alltid, å så stor de er blitt....Leona er super nydelig og Oskar så kjekk da <3