7. februar 2008

Hellu!

Har fått strikkeånden over meg igjen, så nå holder jeg på med en kosebukse i alpaca til Leona. Ingen spesiell oppskrift jeg går etter - tatt litt herfra og derfra og håper den blir OK til slutt. Snart ferdig med den ene halvdelen og det går ikke så kjapt med meg siden det bare blir strikket på kvelder og jeg er ikke verdens raskeste strikkedame. Kanskje ikke så lurt å strikke den i naturhvit, men det tenkte jeg ikke på før jeg var godt igang med den. Buksa blir nok grå etterhvert, men da får vi bare farge den ;)


Litt bilder av ungene...

3 kommentarer:

☆ Sunniva 7. februar 2008 kl. 14:02  

så fin buksen ser ut så langt. deilig med kosebukser:)

ღ Pernille 7. februar 2008 kl. 21:16  

Kjempe fin den så ut buksen ja, gleder meg til å se den ferdig :)

Trine 7. februar 2008 kl. 23:44  

Så flink du er til å strikke :)

Leona ble veldig fin på håret. Flink er du.

Lillebror har bare verdens flotteste øyne. Han ser bare så uendelig snill ut. En skikkelig go'gutt.