1. februar 2008

Snart ferdig - kanskje?

Trodde jeg var ferdig med spyingen mandag, men tirsdag måtte jeg til pers igjen. Så startet Oskar å spy senere på dagen - vi har nå kjøpt oss nytt gulvteppe til stua for å si det sånn ;) Han klarte også å spy i fanget på Reidar og i stuestolen når han søkte trøst i fanget hans. Heldigvis går det an å ta av trekket på stolen og vaske. Han spydde ikke noe mer helt til i natt, da måtte vi skifte på senga flere ganger... Stakkars liten! Rart da - både jeg og Oskar hadde opphold i spyinga en dag eller to og så måtte vi igang igjen. Teit virus! Vi har ikke så mye matlyst noen av oss... Jeg har levd på lolipop-is for det meste. Deilig å høre om spy, sant? ;D

5 kommentarer:

☆ Sunniva 1. februar 2008 kl. 15:24  

utrolig kjipt med denne spyingen altså:/ håper dere blir bedre nå, og slepper å gå til innkjøp av nye gulvtepper:P

mange koselige bilder! yey:D

Maria 1. februar 2008 kl. 19:59  

Kjedelig å være dårlig ja....vi har vært mye syk her i huset også, men har sluppet unna spyinga...her er d mest snørr!! Så fin Oskar er, jeg syns han og Bertine er litt lik!! :)

Merete 1. februar 2008 kl. 22:32  

Så nydelig Oskar er, tross sykdom.
Håper dere snart er ferdig med dette herket og blir friske. Skjønt isdiett er sikkert ålreit det og ;)

Trine 2. februar 2008 kl. 02:06  

Ønsker dere bare god bedring.

ღ Pernille 2. februar 2008 kl. 18:33  

Håper dere er friske nå vennen.....spying er no dritt. GOD BEDRING -KLEM-