17. mars 2008

En liten drøm

En gang så vil jeg at vi skal få oss et hus - et lite hus. Jeg synes slike små hus i 'gammel' byggestil er finest. Men det er dyrt å bygge... Et alternativ er ferdighus, eller legohus som noen kaller de ;) F.eks dette huset fra Selbuhus, som jeg falt for, kommer til å koste oss mindre å sette opp enn hva vi får for blokkleiligheten vår, og det er egentlig til å dåne av spør du meg.
Men vi mangler en tomt da - eller vi har jo tomt ute på Ler (Melhus) om vi vil *fnis*

3 kommentarer:

Lone 17. mars 2008 kl. 14:44  

Ler er helt ålreit det også! =)
Sikkelig flott det huset der, Å tenk alt fra Ikea som du kan innrede meg. *knegg*

ღ Pernille 17. mars 2008 kl. 20:56  

Dyrt å bygge ja, nydelig hus. Her i byen er det dyrere å kjøpe hus enn å bygge å det inkl. tomt.....*drømmedrømme*

☆ Sunniva 17. mars 2008 kl. 23:48  

åh, jeg vil og! :D