28. april 2008

Nå skal det males

Jada, igjen!
Aldri vært helt fornøyd med fargen på soverommet vårt. Den har et rosaskjær jeg ikke liker, så nå skal jeg gjøre noe med det. Må få unna slike ting nå når jeg kan, for til høsten skal jeg tilbake til arbeidslivet igjen og da er det ikke sikkert det blir gjort - da prioriterer jeg nok helt andre ting. Ny kommode blir det også. Akkurat nå så er det et digert berg med klær inne på soverommet vårt som ikke har noen bestemt plass, og jeg får neller av sånt rot.

7 kommentarer:

Merete 28. april 2008 kl. 16:42  

Lykke til med oppussing :-) Spent på åssen fargen blir på veggen, vi har vurdert den også.

Lone 28. april 2008 kl. 18:25  

Er det en Hamnes?

Lill-Marita 28. april 2008 kl. 19:36  

En Hemnes, ja ;)

Sunniva 28. april 2008 kl. 20:39  

smekkert. gleder meg til bilder;)

ღ Pernille 1. mai 2008 kl. 10:24  

Sand er fin, det hadde vi på stua oss i en leilighet vi bodde i.Blir sikkert fint, gleder meg til bilder :)

Lill-Marita 1. mai 2008 kl. 11:50  

Jeg skulle egentlig male i dag, men Reidar ligger og snorker på soverommet etter nattvakt - må vente helt til i mårra jo! ;p

Live 1. mai 2008 kl. 12:23  

Ah - den sandfargen er så fin , det blir sikkert kjempenbra ! :) Og har den samme kommoden selv , den er svær og tar unna MYE kle-rot ja !;)