24. august 2008

Skolestart!

Ja, jeg har altså kommet inn på hjelpepleien :) Har visst det en stund, men det har vært usikkert om klassen kom til å starte opp p.g.a. lite søkere, men nå er vi mange nok så da begynner vi 1.september. Gledegruer meg - gleder meg til å gjøre noe nytt og møte nye folk, men gruer meg fordi jeg tror hodet har rustna helt bort etter en del år hjemme. Håper jeg klarer å henge med ;)
Det morsomme er jo at jeg og Reidar kommer til å gå på samme skole og samme linje. Da er vi ferdig utdannet samtidig begge to. Han er litt heldigere enn meg og har allerede en jobb der han håper på en fast stilling når han er ferdig, jeg må ut å lete litt først. Kanskje jeg får ordnet meg noen kontakter når jeg er ute i praksistiden min.

For og ellers beklage lite oppdatering her på siden, så er jeg dagmamma inntil skolen begynner. Har nok å gjøre på dagtid, og nok å gjøre når jeg kommer hjem. Har to-tre prosjekt på gang, og de kommer vel inn på bloggen etterhvert.

0 kommentarer: