21. september 2008

Ikke alltid bare søskenkjærlighet

Leona har vært hos mormoren sin i helga, så det har bare vært meg og Oskar hjemme - gubbelure har hatt 12 timers vakter på jobb, så han har vi sett lite av. Har bare slappet av og nytt at det har vært stilt i huset. Ungene har en litt lei tendens til å være gode venner utenom når de er hjemme i leiligheta... De er for det meste go'e unger, men nå har de hatt en lengre periode hvor de ikke klarer annet enn å være uvenner så de har bare godt av å være litt fra hverandre. De er jo sammen i barnehagen og hjemme, så jeg skjønner de blir litt lei. Begge vil så gjerne ta mest mulig plass og ha all oppmerksomheten, og det går jo ikke når jeg er alene med dem.

5 kommentarer:

fru vims 21. september 2008 kl. 19:20  

herlige bilder av en gutt som begynner å bli stor :)

synes du er flink jeg, som klarer å sy en bluse, kremt, vest ved hjelp av japanske instrukser ;)

her er legger og lår ute av kontroll...ser ut som ei gammel dame på tur når jeg går (se bloggen), håper det blir bedre i mårra!

fru vims 21. september 2008 kl. 19:46  

hehe, du kan jo ta turen opp til estenstadhytta, og har du mer å gå på så kan du gå opp til månen derifra. Der oppe er det flott utsikt ut over byen!

snart er det himmelblå :)

gleder meg til å se det, og til at fotballen forsvinner for ei stund...

ღ Pernille 22. september 2008 kl. 11:37  

Ja ungene kan bli leie av hverandre ja, å da er det godt å ta med seg den ene en annen plass. Her går de ikke i samme barnehage da, tror de har litt godt av det :P

Anonym 6. oktober 2008 kl. 16:06  

ikke i tvil om hvem som er papsen til denne gutten ;)

Randi k78

janne 8. oktober 2008 kl. 17:23  

Så stor fin gutten din er blitt!

Mvh J & "Snippi" :)