12. september 2008

Vi tar helg

Det har blitt litt lite blogging i det siste, men jeg har dagene fulle med skole og unger. Løper ut døra kl.07.20 og er hjemme litt før kl.16.30, så skal man finne på noe middag å servere mens man har 2 stykk unger hengende i hvert ben ;) Etter middag er det litt slossing og hyling, litt kosing og smasking. Har vært alene med kidsene i 3 uker nå, så jeg er faktisk fysisk svimmel av å ha alt ansvaret alene her hjemme.
Men sånn er det bare! :) Det neste året kommer til å være slik, og det får jeg bare venne meg til.

4 kommentarer:

Trine 12. september 2008 kl. 20:35  

Er ikke de bare søtest da...
Kjenner meg igjen i hverdagen din. Var sånn her i hele fjor. Pannekaker her i dag også. alltid en slager :)

Lill-Marita 12. september 2008 kl. 20:59  

Jeg er ferdig med bøkerne dine! Jeg ER så treig... Sårri...!

Trine 13. september 2008 kl. 15:09  

Ikke noe stress... Jeg har det ikke travelt ;)

My 14. september 2008 kl. 22:53  

Hehehee supersoott!! tror de ma jobbe litt med synkroniseringa da... hehee kooos fra may-iren, bestefar robert og sjonkel sondre