10. oktober 2008

Søtis

Klarte ikke la være å bestille denne jakka - etsy in my heart!


Jeg tok med meg Reidar på IKEA her om dagen for å få ham til å prøvesitte sofaen som har stjelt hjertet mitt. Tror han likte den selv om han ikke helt ville innrømme mer enn at den var god å sitte i... ;)

I dag leverte jeg oppgava jeg har skrevet på nå i høstferien. Er spent på karakteren - jeg har ikke skrevet oppgave på 10 år så jeg er ikke helt sikker på hvordan det ble. Begynner å få nerver for praksisen jeg starter i 3. november. HJELP! Er så redd jeg ikke skal gjøre en god nok jobb.

Ellers har jeg så mange syprosjekter i hodet, men jeg har ikke ork til å sette igang å gjøre de. Høsten har kommet og det er mørkt om kveldene, så jeg ligger heller på sofaen og halvsover mens jeg ser en serie. Giddaslaus!

3 kommentarer:

Liv Elin 10. oktober 2008 kl. 19:13  

Heisan ! :)
FOR en skjønn liten rødhette-sak ! Er det til Leona du har kjøpt den m eller til Oskar?
Uansett kjempeskjønn!
Skjønner det er spennende med oppgaveinnlevering og mye arb. på skolen , men det pleier jo egentlig å være noe positivt å bli nervøs og spent fremfor noe sånt - prestasjonen blir sikkert skjerpet av den grunn , skal du se ! Lykke til , iallefall + God Helg!
(Ps. den gamle bloggen er for tiden lagt på is , har laget en ny nå - håper det er greit at jeg har lagt deg til på listen min ? Hvis ikke - bare gi meg et pip!;)

Lill-Marita 10. oktober 2008 kl. 19:25  

Ja, det er helt greit det vettu :) La deg til selv jeg ;) Så koselig blogg det der!

Rødhetta er vel til Leona først og så arver Oskar etterhvert - jeg er litt sånn at når jeg først kjøper litt spesielt tøy så vil jeg at det skal kunne gå i arv slik at det blir brukt ei stund.

Mette 19. oktober 2008 kl. 23:37  

For en hærlig jakke!!! Kunne godt hatt en sånn til Adele og Carmen =)
Det går nok bra med oppgaven så lenge du er innstilt på at det skal gå bra!!! Blir spennende å høre resultatet!!! =)