19. desember 2008

Ut på en liten reise

I mårra reiser vi nordover for jul og nyttår. Har ikke fått pakket bagen enda, men jeg stormpakker på morgenen som vanlig. Jeg skal være glad når vi kommer oss fram for da kan jeg roe ned - de siste 2 månedene har vært temmelig stress.
Denne gangen tar vi hurtigruta oppover - det har jeg ikke gjort på 10 år, så det blir koselig. Vi får se hvor koselig ungene synes det er da, tror nok de kommer til å løpe rundt omkring i skipet og slite oss totalt ut! ;)
Er ikke sikker på om pappa har nett til at jeg får lagt ut bilder mens vi er der, men jeg kommer til å oppdatere litt med mobilen hvis ikke.

4 kommentarer:

Anonym 20. desember 2008 kl. 23:55  

å tante jeg gleder meg til dere kommer til ylvingen da møttes vi jo kanskje hilsen andrea tomine .

Anette 21. desember 2008 kl. 20:43  

Heisann! :-)

For en fin blogg du har! (og for en nydelig familie - bildene er helt herlige)

Ha en fortsatt fin førjulstid! ;-)

ღ Pernille 22. desember 2008 kl. 01:12  

Håper dere hadde en fin tur og GOD JUL :)

Sunniva 22. desember 2008 kl. 19:02  

hurtigruta hørtes koselig ut. håper du og dine får en strålende vakker jul!

mange klemmer:)