30. desember 2008

Utfordring

Jeg har fått en utfordring fra Anette hos Foreldremanualen.
Om jeg ikke husker feil så fikk jeg den fra Pearly også for en stund siden.
Nå har jeg endelig fått somlet meg til å få gjort det.

Her kommer 6 ting om meg som dere kanskje ikke visste:
1. Jeg er én av 4 søstre - to av dem er mine halvsøstre og den ene har jeg aldri møtt, men skulle ønske jeg fikk møtt henne.
2. Jeg giftet meg da jeg var 23 år og hadde Leona i magen.
3. Jeg satt i Ungdommens Kommunestyre da jeg gikk på ungdomsskolen.
4. Det var bare en tilfeldighet at jeg flyttet til Trondheim - skulle bare være en kort tid hos mamma. Hadde jeg ikke møtt Reidar, så hadde jeg fortsatt bodd oppi nord.
5. Jeg var en ivrig IRC'er når jeg var 'yngre' ;)
6. Hverken jeg eller mannen har sertifikatet, og er nok én av de få familier som ikke har bil.

1 kommentarer:

Anette 31. desember 2008 kl. 00:27  

Så gøy at du tok utfordringen!

At dere ikke har bil er ganske spesielt i disse dager ja... Selv har jeg lappen, men jeg liker ikke å kjøre bil. Det synes folk er kjemperart - og jeg får en del kommentarer på det(mer enn man får om man har feks flyskrekk tror jeg...). Du vet det er 2008 når folk reagerer på at du gikk isteden for å ta bilen... ;-)