31. januar 2009

Utfordring: mappe nr.6, bilde nr.6


Jeg fikk i 'oppgave' fra Liv Elin å vise frem det 6. bildet i den 6 bildemappa mi.
Bildet viser meg og min søster hos fotografen i høst. Og utrolig nok så er det bildet jeg fremkalte for å henge opp på veggen. Vi hadde mange bilder å velge mellom, men jeg ville ha et litt morsomt og useriøst bilde - for det viser litt mer av personligheten vår ;)

Jeg gir utfordringen videre til:
1. Hverdagsmagi
2. Dill Dall & Sånt
3. Ericabloggen
4. På Haugen
5. Sann kjærlighet gjør hver dag litt lysere
6. Oss i Seimshagane

Ingen tvang - bare for gøy :)

7 kommentarer:

Liv Elin 31. januar 2009 kl. 23:42  

Å - se der ja ...husker det bildet fra tidligere ! Det er så herlig - et sånt kunne jeg selv tentk meg av minse søsken og meg!

Denne utfordringen var kjempemorsom!

Ha en super helg Lill!

Siv 1. februar 2009 kl. 01:06  

Så koselig bilde av dere! Skjønner godt du valgte det!

Morsom utfordring, jeg tok den jeg!

Dilldall-Nina 1. februar 2009 kl. 21:41  

Det er en artig utfordring - men jeg fikk den av Kasparas regnbue tidligere i uka - eller var det forrige - så innlegget ligger allerede på bloggen min. Uansett hyggelig at du kastet fotoballen til meg.

Det var et spennende, fint og annerledes søsterbilde. Jeg tolker to søstre som har god kontakt med hverandre, er nær og trygge på hverandre - og som har et litt avslappet forhold til seg selv.

Jeg har tenkt tanken på å ta med søstren min til fotograf faktisk. Vi er hverandres eneste søsken. Tror uansett ikke det er aktuelt på en stund - da hun er gravid med mitt første , ordentlige tantebarn. Gleder meg som en unge til å bli tante. ENDELIG!

Jeg tok med besteforeldrene mine til fotografen - i grevens tid. Bare noen måneder etter fikk morfar slag og ble halvt lam. De bildene betyr så MYE for meg.

Man skal gjøre sånn....lage gode minner!

Erica 6. februar 2009 kl. 18:14  

Det var et fresht bilde, Lill! :D Takk for utfordring.

Ragnhild 8. februar 2009 kl. 18:05  

Det er et sånt artig bilde det der! =D Skjønne søstre! ;)

Hvilket program bruker du egentlig til å redigere bilder med? =)

Lill-Marita 8. februar 2009 kl. 18:40  

Ragnhild: jeg bruker photoshop elements 7 :)

Anonym 17. februar 2009 kl. 14:34  

e dæ der du å ho mammæ ???????