17. mai 2009

Gratulerer med dagen, alle sammen

5 kommentarer:

Sunniva 17. mai 2009 kl. 22:07  

nyydelige sjarmiser!
håper dagen har vært knall;)

therese 17. mai 2009 kl. 22:46  

Så fine!!

Merete 19. mai 2009 kl. 23:51  

Så skjønne de er! Helt herlige. Gratulerer på etterskudd ;) Håper dere hadde en flott nasjonaldag!

ღ Pernille 20. mai 2009 kl. 00:07  

Aww, skikkelig fine de var ♥

Dilldall-Nina 21. mai 2009 kl. 08:01  

Jeg er litt spent på dette lappeopplegget sjøl jeg. Opp som en heliumsballong - ned som en stein? Vi får se ;). Men det kribler nok i fingrene - akkurat nå - vel og merke - til at jeg våkna kl 6 - og har kuttet litt lapper etter det. Det er jo lovende.

Så fine og matchende 17. maibarn. Akk - jeg skulle ønske jeg var litt mer der som du er nå ;). Jeg har jo glemt alt det slitsomme i den epoken. Tiden går så fort. På søndag blir jeg TENÅRINGSMAMMA - og jeg vet ikke helt om jeg er mentalt forberedt på det faktum at de skal ut i verden. For oss som har unger som er født tett skjer det jo zakk - zakk. Jeg liker å pakke dyna rundt de og vite at de er trygge. Heldigvis - alle aldre har sin sjarm ;).