30. mai 2009

Retro vifte

Nå fikk jeg endelig brukt gavekortet jeg har på Kitch'n - og sitter enda igjen med penger fordi vifta var på tilbud :)
Synes den var smekker altså!


Leona er hos mormora si i helga, og Reidar har jobbhelg - så det er bare meg og Oskar som koser oss. Vi gikk nedover til Solsiden en tur i finværet, og litt senere skal vi på Plantasjen å kikke. Akkurat nå så ligger han og snorker på benken i stua, mens jeg sitter i sofaen med føttene på bordet og vinden fra vifta kiler på tåfisene mine ;)

3 kommentarer:

Trine 30. mai 2009 kl. 16:05  

Skikkelig kul vifte!!! Kan tenke meg Oskar er nydelig der han snorker på benken. Lille vakringen.

Merete 1. juni 2009 kl. 17:01  

Vifta og klokka var utrolig kul!!! Grattis med nye innkjøp :D

Høres deilig ut med rolig helg med bare deg og minstemann.
Fant du noe på plantasjen og eller? Kanskje det bare ble en is? :P

Silje 8. juni 2009 kl. 23:09  

KUUUUL!!!

Så fin blogg du har , første gang jeg er innom, men helt sikkert ikke den siste. :)