13. juni 2009

Autorisert hjelpepleier

I går hadde vi muntlig eksamen i temaet 'helhetlig omsorg i krise og sorg'. Jeg valgte meg en problemstilling utfra min praksis på kreftavdelingen i vinter. Jeg var så nervøs før jeg skulle inn at jeg ville bare kaste opp og løpe derfra...! Men jeg gikk inn og gjorde mitt beste - sensoren var en veldig hyggelig dame og det gikk veldig greit. Mange av de som hadde eksamen tidligere på dagen kom tilbake og ventet sammen med oss andre for å vite karakterene. Jeg er kjempefornøyd med karakteren - fikk en 6'er :) Og da sensoren sa hva hun syntes om meg og ga meg karakteren så begynte jeg å grine, og hun ga meg en go'klem... Jeg får skylde på ungene at jeg har blitt et sånt følelsesmenneske. Men jeg ser det bare som en positiv egenskap når man jobber innen omsorg.

Leona Marie har plukket blomster

Skåler kjøpt på Indiska

11 kommentarer:

Mariann 13. juni 2009 kl. 18:22  

gratulere med godt bestått eksamen!!:) Supert!

Erica 13. juni 2009 kl. 20:43  

Gratulerer med toppkarakter og autorisasjon!!! Utrolig bra! Du har god grunn til å være følelsesladd og stolt.

Hva nå?

therese 13. juni 2009 kl. 20:46  

Grattis!!

Lill-Marita 13. juni 2009 kl. 21:19  

Tusen takk! :)

hmm.. ja, hva nå? :) nå blir det 2 uker med helt fri for min del der jeg bare skal slappe av og gjøre det jeg liker. Så reiser vi nordover til Ylvingen i 1 mnd og koser oss. Så må man hjem å finne seg jobb - har noen alternativer som trenger litt hjelp nå og da. Ikke så lett å få seg noe fast for tiden.

ღ Pernille 14. juni 2009 kl. 13:21  

Gratulerer så masse vennen :) :)

edda 14. juni 2009 kl. 15:05  

Hei:)
Gratulerer så mye...du har ett kjempeglupt hode.....dokter neste:)
Jeg har også laget meg en blogg.....men sliter med layouten....så du får hjelpe meg når vi møtes:)
Har lagt ut noen bilder fra lørdag da jeg sto med standen min på Sagene Torg......kjempegøy:)
Klem søsteren....

Lill-Marita 14. juni 2009 kl. 15:37  

edda: klart jeg skal hjelpe deg! :) ikke så lenge til vi sees nå.

Merete 15. juni 2009 kl. 11:46  

Gratulerer så masse med toppkarakter og ferdig utdanning!!
Lykke til med jobbsøking :D

Så skjønne blomster du har fått. Fine skåler.

Ragnhild 15. juni 2009 kl. 13:57  

Gratulerer SÅ mye med meget godt bestått eksamen og autorisasjon! =D

Som sagt før meg her: du har all grunn til å være både stolt og følelsesladd! =D

edda 18. juni 2009 kl. 22:06  

Heia....
Jeg venter på en kommentar fra deg.....blææææ:):)

fru vims 19. juni 2009 kl. 09:29  

gratulerer med en flott 6'er!

du er en superwoman som sjonglerer skole og barn aldeles utmerket :)

koooos deg med 2 uker helt fri :)

jeg lengter etter ferie selv, men det er leeenge til....

men det er jo snart helg, heldigvis

klem!