24. juli 2009

Utslitt

Jeg snakker om Teddy da - ikke meg, for jeg har det faktisk veldig greit!
Teddy II kommer snart til å ende sine dager han også slik som Teddy I. Teddy I forsvant sporløst på IKEA, og lignet mer på et ødelagt tøystykke enn det du ser på bildet her. Men jeg har planer om å ta vare på denne karen og oppbevare ham til Oskar blir stor så han får se hvilket udyr det var han elsket over alt på jord ;)
Rart hvordan de knytter seg til enkelte ting, disse småttisene... Husker da han mistet den første Teddy'en og fikk en ny utgave av kaninen - den var ikke bra nok fordi den var ikke slitt. Det var en del surving før han syntes det var greit å godta den.

1 kommentarer:

Merete 24. juli 2009 kl. 18:56  

Det er jo slike kosedyr som er herlige, de er så slitte og kost i filler at en ny og myk ikke vil gjøre samme nytten. Moro at du tar vare på den, han vil sikert synes det er stas.
Jeg har min første bamse stående på nattbordhyllen faktisk.. (Burde kanskje være flau over det :P )