26. oktober 2009

J for Jeg


Jeg er 28 år.
Jeg er mamma.
Jeg er gift med en veldig snill og distré mann.
Jeg tror jeg kan være litt vanskelig å bo sammen med avogtil - har mine særheter.
Jeg er en dagdrømmer.
Jeg føler meg veldig heldig for det livet jeg har i dag.
Jeg har veldig lite i meg av den personen jeg var for 10 år siden, og glad er jeg for det.
Jeg kan være vanskelig å bli ordentlig godt kjent med, både fordi jeg er sjenert og fordi jeg ikke stoler så lett på andre.
Jeg kikker bestandig ned i bakken når jeg får forbi fremmede på gata - aner ikke hvorfor.
Jeg liker å gjøre kupp - alle slags kupp, og føler meg superflink når jeg har klart å spare penger på noe.
Jeg ønsker meg et rekkehus med hage som jeg kan pusse opp.
Jeg er veldig glad i smørgrøt

6 kommentarer:

Dilldall-Nina 26. oktober 2009 kl. 18:48  

Så vakkert bilde og vakker kvinne. Fin tekst. Uredigert.

Maria 26. oktober 2009 kl. 20:41  

så fin du e :) utenpå og inni :)

Ingeborg 26. oktober 2009 kl. 20:52  

Så utrolig fint bilde av deg:)

Lill-Marita 27. oktober 2009 kl. 09:58  

Tusen takk! Hensikten var ikke å høste komplimenter, men takk alikevel :) det gjør jo alltid godt å høre uansett ;)

Merete 28. oktober 2009 kl. 15:48  

Flotte Lill-Marita, fint bilde og tekst.
Det er så kreative og nydelige innlegg du poster om dagene.

Reidar Walstad 14. november 2009 kl. 00:48  

Den peneste