11. oktober 2009

Mistet blogglista mi

:(
Jeg har vær lite lur og klart å miste lista mi, så nå må jeg ta meg en runde i kveld og se om jeg finner tilbake til de jeg bruker å være innom.
Noen husker jeg jo, men med mitt rotehode så klarer jeg ikke å huske alle...

Tror jeg må ta 'alfabetinnlegg' snart - her har vært lite å skrive om i det siste. Tida går til jobbing, trening og viltre unger. Etter at Oskar sluttet med smokken (HURRA!) så har det vært en del mer trass og en del mer herjing her... ;)

5 kommentarer:

Ragnhild 11. oktober 2009 kl. 11:42  

Så flott ny header du har fått deg! Har du laget den selv? =)

Synd det der med blogglista, håper du får den opp å gå igjen kjapt. ;)

LilleLeo 11. oktober 2009 kl. 15:41  

Adressen min husker du kanskje? :humre:

Lill-Marita 11. oktober 2009 kl. 19:34  

Ragnhild: nei, den har jeg egenhendig stjælt fra en blog-template. Likte bildet, men ikke oppsettet ;)

LilleLeo: ja, det gjør jeg! ;)

*Hanne* 11. oktober 2009 kl. 19:37  

Uff..så kjipt å miste den da.
Men du finner de sikekrt igjen om du tar en snuse runde rundt i bloggverden :)

Lill-Marita 11. oktober 2009 kl. 19:53  

Hanne: jeg går gjennom historikken i nettleseren, men så mye som jeg er på nett så kan det ta sin tid ;D