17. november 2009

M for Mammagutt


Det positive med å reise på tur med bare ett barn av gangen er ikke kun det at det er roligere og at man slipper å mekle mellom småttisene, men det er det at man får god tid til å fokusere og gi oppmerksomhet til kun den ene av gangen. Det kjenner jeg er veldig deilig hver gang vi gjør det slik. Vi har bedre mulighet til å bli bedre kjent med hverandre - føler liksom vi ikke har så god tid til det i hverdagen. Barna er i barnehagen mens jeg og mannen jobber... Men så bra at jeg har muligheten til å ta meg fri en uke avogtil uten dårlig samvittighet!
Merker at Oskar hadde godt av en friuke sammen med meg - han ble mye roligere og mye mer mammagutt
Aldri fått så mye kos, nuss og 'gla i de, mammæ' som nå. Når det er sånn så kjennes det ut som om mammahjertet ikke kan bli større... :)

4 kommentarer:

Hilde 18. november 2009 kl. 08:28  

Fiiine Oskar me tante sinnæ raserte brillår ifrå 1986! :) Hain e raus me nussan ja! :)

den lilla tråd 18. november 2009 kl. 23:14  

nydelig blogg du har,første gangen jeg er her,men kommer tilbake-garantert:)hihi,lurer fælt på om du kunne være nordlending,ser du nevner ylvingen en del?
fantastiske bilder:)
ha en super kveld:)
klem Lisa Med Den Lilla Tråd (som kommer fra helgeland)

Lill-Marita 19. november 2009 kl. 12:15  

denlillatråd: takk, takk! :) er nok helgelending jeg også, og kommer fra Ylvingen - bodde der til det ble trønder av meg ;)
Hvor på helgeland hører du til da?
Kjempefin blogg du har!

Mariann 21. november 2009 kl. 22:03  

Kjenne til det med egentid, det e helt fantastisk. glede mej allerede til å dele opp jentene på kvar sin ukestur til Møre og Bergen med mamma og lillebror:)
Søte, Oskar§