2. desember 2009

P for Puter

Kjøpt fra etsy.
Leona mente de var til henne da, men jeg vet ikke om jeg er helt enig :)
Synes det er fint med litt farger når det meste går i hvitt - eneste er denne fæle sofaen vår som jeg har lyst til å kassere... Den er umulig å matche med noe som helst. Den har en slags brungrå farge som ikke er noe fin etter 6 års bruk. Heldigvis så har sofaputene begynt å rakne i sømmene, så jeg ser en mulighet ;)
Jeg kommer ikke til å lete fram symaskina for å forhindre forfallet.... Hehehe...!

3 kommentarer:

Nina 3. desember 2009 kl. 13:21  

Haha - O for Oi. Leona ønskes velkommen inn som aspirant i klubben for oss med trollhår. Jeg er sjefstrollmor.

Puter - pene, prydelige, praktfulle...

Anonym 3. desember 2009 kl. 20:37  

å de va kjæmpe fin , tante

Christine 4. desember 2009 kl. 23:37  

knallkule puter :D etsy har mye fint altså!

skulle så absolutt hatt noen nye puter til sofaen her også, begynner å bli skikkelig lei av de gamle jeg har!