14. februar 2010

Bursdagsinvitasjoner

Leona blir 5 år neste søndag - og det er vel på tide at hun får et 'rent' barneselskap. Vi bor jo ikke på store flekken og de er 20 barn på Leona sin gruppe - og jeg mener vi må be alle siden hun har blitt bedt av både jenter og gutter i gruppa si.
Barnehagen sa vi kunne få ha det der, og det er vi v e l d i g glad for! :)

Ser jeg glemte å sladde nummeret mitt, men jeg tipper det ikke er så mange der ute som orker sende meg en random sms ;)

Ja, og det midlertidige navnet på bloggen har blitt ˙·٠•●♥ M o n k e y M o o ♥●•٠·˙
Kjenner jeg meg selv rett så blir det vel stående - enn så sært det navnet er... He he he!

4 kommentarer:

Liv Elin 15. februar 2010 kl. 15:28  

heihei - lenge siden jeg har hatt tid og ånden over meg til å ferdes i bloggeheimen.....
Gøyale invitasjoner da- og moro med 5 års kalas !
Hadde nettopp det her vi også - med tre avbud så ble det tilsammen 6 glade prinsesser her på bursdagsfest ! Stoor stas ! :D

tenkte jeg skulle få laget et innlegg om dagen på bloggen en dag - men har ikke fått somlet meg sålang ennå.....;b

Artig og unikt navn på bloggen da - det må jeg si ! Er ikke alle som er like fantsifulle ! ;)
Spennende med flytting og jakt på ny bolig - håper det ordner seg snart , og du kan få nattesøvnen tilbake igjen !

Klem : Liv Elin

Mariann 15. februar 2010 kl. 19:51  

so fine invitasjona. kor he du laga dei?

Lill-Marita 15. februar 2010 kl. 21:39  

Liv Elin: du er savnet altså - merker godt at du er opptatt for tiden :)
Du må legge ut bilder fra dagen, ja!
Jeg håper også jeg får tilbake søvnen min snart - tar på når man skal på tidligvakt og ikke få lagt seg i ordentlig tid ;)

Mariann: de er ordnet i photoshop :)

Sunniva 17. februar 2010 kl. 22:29  

såå søte!
har du fått noen snasne sms eller? fnis.

hurra for Leona som blir 5 år da! gu som tiden flyr!:)