19. februar 2010

I [ h e a r t ] you


Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med skjeen min. Ramme den inn? Tror kanskje det kommer til å irritere meg hver gang jeg blir nødt til å pusse den... (!)
Jeg mangler idéer! Men så er det ikke plass til noe i hodet mitt akkurat nå annet enn jobb, ordne familiebursdag, jobb, planlegge barnebursdag, litt mer jobb + litt søvnmangel oppå der.

Og jeg kjøpte den til meg selv - vi 'feirer' ikke Valentines Day her i huset, men jeg synes den var for søt til å la den slippe unna.

BTW, Maria, her fikk du en sneakpeak på hva som kommer i posten til Bertine... ;)

2 kommentarer:

Sunniva 19. februar 2010 kl. 14:56  

Nææ, den var jo råkul!
Og pussing trengs jo igrunn ikke? Er jo bare sjarm med upusset sølvtøy;)

Maria 23. februar 2010 kl. 00:10  

må si jeg ble veldig nyskjerrig nå :)
Gratulerer så mye med dagen til Leona....pakke er underveis men som vanlig er jeg litt treig med å komme meg på postkontoret ;)

Klem Maria