9. februar 2010

Navneskifte

bloggen.
Vi skal ikke bo så mye lengre i Stallmestervegen, så da blir det litt rart at bloggen skal hete det.
Må da klare å finne på noe mer kreativt enn det nye gatenavnet vi evt. flytter inn i ;)
Får tenke litt på det...
Vel, vel - vi har vært i banken og vet hva vi kan by på og vi har en spesiell i sikte og håper vi får den!
Har ikke klart å sovne på kveldene fordi det har kvernet interiørløsninger i hodet på meg 24/7.
Torsdag kommer det megler hit for å sette takst på leiligheten vår, så midt i jobbing, maling og barnebesøk må jeg begynne å gjøre det ryddig og pent her... H J E L P !

7 kommentarer:

Maria 9. februar 2010 kl. 19:10  

åhh ke arti!!!! dæ bi spennanes :)

may-iren 9. februar 2010 kl. 21:25  

Whaaaat, snufs det blir såå rart om dåkker flytte fra "nabolaget", men skjønne jo selvsagt det med større plass da. Lykke til med taksten:) p.s sees til helga? skal hjem på russe-reunion, og morsdag (selv om har tidlig fly tilbake søndag da)! klm

Lill-Marita 9. februar 2010 kl. 22:51  

Maria: jaaaa! e bære sett å gledæ me tell å puss opp.. hehe!

May: åh, vi stikker ikke så veldig langt unna - kanskje 3 minutter ekstra å gå ;)
Vi pratast i helga, ja!

fru vims 9. februar 2010 kl. 23:21  

spennende da! :) Bli det tre soverom? ;)

Lykke t med takst! håpe dokker tjene masse på leiligheten!!!! :)

Lill-Marita 9. februar 2010 kl. 23:39  

vims: ja , det blir 3 soverom - så glad for det! og så er det okei størrelse på de.
Håper bare ikke noen byr altfor høyt i forhold til vårt bud som ligger inne...

Nina 10. februar 2010 kl. 08:09  

Så spennede ;). Det med navn på bloggen er ikke så lett. Jeg planla egentlig aldri noe sånn voldsomt bloggdebuten min - og dill og dall og sånt var jo bare det første som falt meg inn - og er jo i grunnen helt teit. Menmen - Det ballet på seg. Lykke til med bud på 3 soverom++ ;).

Potrinas Potlerier 11. februar 2010 kl. 19:47  

Jeg er i navneskifte selv, så jeg vet hvordan du har det :) Kuul blogg du har.. legger meg til som følger jeg. Klem