19. april 2010

Litt rart...

... å tenke på at vi skal flytte fra leiligheta vår. Den som var så stor for 5 år siden, men som nå er litt for liten for oss fire.
Jeg vil gjerne komme med en beklagelse overfor de som har bodd under oss, over oss og på siden av oss - kanskje dere får en roligere hverdag nå som bråkefamilien flytter ut ;)

Slenger ved en planløsning før/etter dit vi skal flytte.
Om det er noen der ute med en bedre idé om hva som kan fungere - r o p ut!
Nå skal jeg drømme litt mer om oppussing
Bra man ikke ser slitet før man begynner med det... ;)


7 kommentarer:

Annaleena 19. april 2010 kl. 15:13  

Ser ut som en toppen lösning, mera plats att umgås och luftigare större ytor!
mera space helt enkelt,
:)
Kram Annaleena

fru vims 19. april 2010 kl. 16:51  

jeg er enig. det ser bra ut :)
deilig med plass!

vi går fra 45 kvm på hybelen til 167 i huset! helt fantastisk!!

Jeg har ikke måltegninger ennå, men vil tegne litt her http://www.viseno.com/
kjekk måte å møblere på og få mannen overbevist ;)

vi har 45 dager igjen på hybel, håper det går fort!! :D

klem

Nina 19. april 2010 kl. 19:16  

Jeg synes det ser ut som en bra løsning - ut i fra utgangspunktet ;). Flink jente ;)!

ღ Pernille 19. april 2010 kl. 23:19  

Sier som de andre jeg, så kjempe bra ur. Gleder meg til å se hvordan det blir når dere blir ferdig ♥

Anonym 23. april 2010 kl. 22:02  

Jeg villa h flyttet badedøren til der toalettet er plassert ca., og laget en skyvedørsgarderobe der badedøren nå står. Det er alltid greit med litt ekstra lagringsplass, spesiellt i yttergangen!

Ragnhild 26. april 2010 kl. 09:24  

Gratulerer så mye med ny leilighet!!!! =D

Ser ut til at dere får til en mye bedre løsning slik dere gjør om på den. Tror jeg ville gjort det på samme måten. =)

Du er forresten utfordret i min blogg: http://kunstenaaelske.blogspot.com/ =)

Lill-Marita 27. april 2010 kl. 17:14  

Å ta vekk innhuket i gangen har jeg ikke lyst til, for gangen er smal og vi trenger litt plass til å bevege oss under av-og påkledning. (mannen har kommet med samme idéen, men ble overkjørt av meg... hehe...)
Det er et lite innebygd skap der til klær, og skal også prøve å få plass til et skap i innhuket.

Hvis vi lager inngang der wc'n er så går vi rett inn i doskåla siden rommet er mindre enn 1 m2.

Nå ser det kanskje ut til at wc og bad blir separat likevel siden vi har lyst på både badekar og dusj.
Vi får se! :)