8. april 2010

Ny såffa


Det var jammen på tide - føler jeg :)
Endelig ut med den gusje-bæsje-grå-brune sofaen vi har!
Valget falt på Europe fra Bolia i akkurat den fargen som er på bildet, pluss et ekstra trekk i hvitt. Et trekk der ingenting vises og et der ALT vises (!)
Skal sy lappeteppe for å ha i sofaen når vi bruker det hvite trekkket, så trenger ikke jeg freake ut fordi noen i det heletatt sitter i den... Heh!
Sånn egentlig så hadde jeg jo tenkt meg Stockholm fra IKEA, men det ble litt for upraktisk for meg når trekket må renses og ikke kan vaskes.

Og se så genial sofaen er da - ingen hybelkaniner kan samle seg under den :D
Oh, joy!

5 kommentarer:

Annaleena 9. april 2010 kl. 09:20  

Man blir ju alldeles lycklig av att se bilden,
soffan och bokstäverna!

Ha en trevlig helg!

kraam Annaleena:)

Christine 9. april 2010 kl. 10:31  

grattis med ny sofa :D

for et kult bilde du har funnet frem! elsker de gule bokstavene!

JBO/ORB 9. april 2010 kl. 11:37  

Gratulerer så mye med ny såååffa! :)
Lekker-smekker! <3

ღ Pernille 10. april 2010 kl. 00:54  

Grattis med ny sofa, deilig å få bytta ut litt :)

Lill-Marita 10. april 2010 kl. 10:40  

Takkitakk!
Den kommer til å bli brukt til mye sofa-sløving :)