8. juni 2010

Bittelitt fra barnas rom

matter, inmyhouse.se- vimpel sticker, altijdleuk.nl - tre og fugler sticker, etsy.com - krakker med oppbevaring, sofiesvilla.no og frk-doris.no - bilder, etsy.com

Klarer bare ikke å unngå at ungene får litt like rom, bare i forskjellige farger. Så får de selv sette preg på rommmet sitt etterhvert som de vokser opp.
Men én ting som aldri kommer innenfor husveggene er prinsesseplakater og spidermansengetøy - ikke min stil, så da overkjører jeg litt.. hehe...


Håper bare de mattene kommer snart - begynner å bli litt nervøs. Snart 3 uker siden jeg bestilte de fra Sverige og de har ikke kommet enda selv om de er sendt *angst!*

5 kommentarer:

Hem 8. juni 2010 kl. 14:48  

Vackert!
Me like!

Allis i Eventyrland 8. juni 2010 kl. 20:02  

Så fin blogg du har! :) Denne må jeg definitivt legge til på bloglovin'!

Therese 8. juni 2010 kl. 21:57  

Kanskje det har noe med transportstreiken å gjøre. De komme nok snart :-)

Kristine 9. juni 2010 kl. 08:18  

Ser ut som dine barn får lekre rom ;-D

hvordan gikk det med dere og tapetfjerneren? det gikk ikke så greit hos oss, hehe... syns ikke den fungerte noe særlig må jeg innrømme. Så nå er den pakket fint inn i esken sin får retur hos clas Ohlson, håper på å få pengene tilbake jeg ettersom jeg ikke er fornøyd ;-)

Kristine 10. juni 2010 kl. 22:34  

Du skal ikke føle noe skyld for tapetfjerneren altså, hehe. Du ga bare et tips som jeg testet ut, og så funket det ikke så bra på min tapet ;-) sendte mannen avgårde til C.O. med kvittering og maskinen i kveld, håper han får levert den tilbake! Ellers er det jo ikke den værste summen å tape.

Så morsomt at dere bor nesten like i nærheten da. Jeg syns det er helt nydelig område. Aldri tenkt noe særlig på det før vi kjøpte, da var det liksom Byåsen vi skulle til. Men Tyholt er bare helt PERFEKT tror jeg..veldig hyggelig nabolag :-D