13. juni 2010

Mursteinsvegg og gamle tapeter

Mannen leker Byggmester Bob, og klarer det ganske bra om jeg får si det selv - han kan når han vil ;)
Så fikk jeg prøvd tapetfjerneren vi kjøpte på Clas Ohlson. Hadde dårlige forventninger siden Kristine ikke fikk det til på sin tapet. Men på våre vegger og tapet så gikk det som det suste! Uten den så hadde det ikke gått. Var som å skrelle eple, rett og slett...

Og så fant jeg murstein i stua! Mannen og han som hjelper oss å pusse opp synes den er stygg, men jeg elsker den! Siden de tok fra meg de fine gamle tre-dørene som var i leiligheten, så synes jeg jammen at jeg kan få beholde mursteinene mine...
Kan da ikke skjule denne, vel? Men hvordan få den til å se fin ut... Må vel ringe en muremester, eller noe?

1 kommentarer:

Marthe 14. juli 2010 kl. 22:00  

Hei!
Kjempefin blogg du har. Skjønner veldig godt at du vil ta vare på mursteinen. Har dere funnet ut hva dere skal gjøre? Vi hadde også en gjemt mursteinsvegg. Mureren er hos oss nå. Veldig spent på hvordan den blir.

Gleder meg til å følge deg videre!

Marthe