28. juni 2010

Småtteri

Man må nesten regne med noen endringer underveis. Med litt hjelp fra en veldig effektiv IKEA ansatt ble vi fort enige hva som måtte forandres.
Annet blandebatteri, dobbel vaskekum og integrert stekeovn/platetopp.
Tilogmed fargen på ventilatorhetta er jo viktig... Og den hvitfargen stod ikke til hvitfargen på kjøkkenfrontene, så det blir mørkegrå hette.
Og så har vi kjøpt benkeplate fra marbodal - den er veldig fin å se på.
Jeg så fort at jeg kom til å bli sliten i øya av tremønstret benkeplate når vi har det gulvet vi skal ha. Benkeplaten heter Zeus i fargen saand, og har bestilt den i 4 cm tykkelse.

Nå leter jeg bare etter et lite kjøkkenbord å sette på kjøkkenet - det vi har nå får vi, dessverre, ikke plass til.
Kjempeirriterende med tanke på at det ikke er så lenge siden vi kjøpte det.
Får sette det i kjelleren til den dagen vi kanskje oppgraderer til noe større.
Men det er ikke så lett å finne små kjøkkenbord, gitt!
Har lyst på et gammeldags klaffebord, men ingen nettbutikker som sender så store møbler og her vet jeg ikke hvor jeg skal lete.

1 kommentarer:

Ingeborg 30. juni 2010 kl. 21:09  

Let på finn.no ? :) Kanskje du finner et der du kan pusse opp?