31. juli 2010

Reidar holder på å skru sammen kjøkkenet, og et lite irritasjonsmoment vi fant ut av er at kontakten til kjøkkenvifta er montert 30 cm lengre bort enn den skal være, så nå blir det synlig ledning fra kontakten og bort til vifta... Gaaaah! Jeg kommer sikkert over det snart, for nå er jeg så lei av å ikke ha et eget hjem at jeg nesten kan godta hva som helst

Nå skal det fuges!
DASS i rette forstand... Reidar skal legge sjakkrutet gulvbelegg.
Fått tak i gangen - bare å vaske og male litt så kan elektrikeren få lov til å sette opp lampene.
Huset har visst sunket litt etter det ble bygd på 50-tallet, så gulvet måtte slipes før vi kan legge nytt.

4 kommentarer:

Hem 1. august 2010 kl. 12:08  

Såå snytt det blir med stenarna på golvet!!!!!!!
wau!
Det är så inspirerande och följa erat arbete hemma:)
kramar,, annaleena

Trine 1. august 2010 kl. 12:40  

Det blir så bra!!
Gleder meg til å se det ferdig.
Fantastisk stil, jeg liker det.

Nina`s blogg *super-lille* 4. august 2010 kl. 20:03  

UTROLIG stilig med de steinene på gulvet :)

Legges rett i inspirasjonsmappen, dersom det er OK for deg at jeg låner bildet? :)

Fin blogg du har!

Lill-Marita 4. august 2010 kl. 21:40  

Det er bare å låne ivei!