12. august 2010

Her kommer noen mobilbilder av rotehuset.
Ikke mye vits i å rydde - ser like rotete ut igjen når byggmester Bob har vært der.

Det som gjenstår:
* badekaret
* takplater på kjøkkenet
* kjøkkeninnredningen - holder på
* listverk og utforinger - holder på
* dører - kjøpt, men mangler 'kassettene' (tror det heter det...) - de kommer etter helga.

Ellers har jeg begynt å male soverommene. Hvit tapet var et dårlig valg. Skitne håndavtrykk som jeg ikke klarer å vaske bort.. Baaah!
Jeg er D R I T L E I . . . Jeg vil ha et hjem!
Hadde bare håndverkerne kommet hver dag, så hadde vi vært inne for flere uker siden.
Syt og klag ...

5 kommentarer:

Hem 12. august 2010 kl. 18:25  

sakta men säkert...:)
Det kommer och bli såå bra!!

Kraam, annaleena:):):)

Maria 12. august 2010 kl. 21:05  

Skjønner godt at du er lei!! vet hvordan det er... men d blir så bra til slutt. utrolig fint gulv! ka heitæ dæ?? sånn vell e ha! :)

Heidi 13. august 2010 kl. 08:40  

Uff da, det er kjedelig å pusse opp I know. Har slev pusset leiligheten opp - men i etapper da vi bare blir lei. Nå 2 1/2 år sendere mangler vi kun litt på kjøkkenet + gangen. SÅ fatt mot, du skal nok klare det :)

Men en pause helg hjemme hos dine foreldre, en god vennine eller på hytta er en god idé.

God helg :)

hviit 15. august 2010 kl. 21:48  

En vakker dag ler du av dette innlegget:) det blir så bra så. Gleder meg til å se til slutt. Lykke til!

Lill-Marita 16. august 2010 kl. 18:41  

Hem: saaaaakte... ;)

Maria: lutet furu heter det :)

Heidi: jeg rablet totalt i helga, så nå har jeg fått det ut av systemet... Hehehe!

Hviit: takk, takk! Kommer sikkert ikke til huske noe særlig av alt det negative når vi har kommet oss på plass - du har rett ;)