13. oktober 2010

?!@£$€$!! %

Jeg skal liksom male kjøkkenveggen vår - og tenkte at det var da bare enklest å ta fargen som alle ferdigplatene i stua hadde, men frontene på kjøkkenet er i en veldig ren og kald hvitfarge så veggene ser bare skittengul ut. Og jeg tror ikke det blir fint å male veggene i samme farge som frontene heller, for da blir hele rommet 'feil'.
Men hvilken farge da...? Og så må den jo være fin til benkeplata også (!)

I    A M    S T U C K



Kjøleskuffene er visst ikke festet helt enda.. err.. Ting tar tid...

5 kommentarer:

Lisa 13. oktober 2010 kl. 17:42  

lilla eller grå.. :)

Erica 22. oktober 2010 kl. 15:01  

Fargen på den boksen ved siden av den blå krukken på kjøkkenbordet...er omtrent den fargen jeg ser for meg hadde vært perfekt ;) Vet ikke hva den heter. Mint-turkis? Fargen på denne kjøkkenmaskina: http://2.bp.blogspot.com/_Vnet4MdVy8A/TLHn2WjZqkI/AAAAAAAAFjU/jXIvpiueVwc/s1600/okt27.jpg

Erica 22. oktober 2010 kl. 15:02  

Evt de pottene til venstre for maskina. Litt ulike farger, men perfekte på kjøkken.

Agneta 26. oktober 2010 kl. 10:17  

Trillade in hit via drömfabriken och vill bara boosta Dig för Din coola blogg med de underbara ungarna!

Agneta

Lill-Marita 1. november 2010 kl. 10:04  

det ble til at det ble like hvitt som innrednigen.. hehe... får male senere om jeg orker.