1. desember 2010

Jeg har jo ikke vist noen ting fra leiligheten siden vi har flyttet inn....
Så da tenkte jeg at jeg kunne vise litt fremover mot jul. Alt er ikke på plass enda, men det kommer seg. Må bo meg litt inn for å vite hva som passer hvor.
Jeg gidder rett og slett ikke male listverk og utforinger før det nærmer seg varmere temperatur igjen - er sånn passelig lei nå. Men håper å få malt soverommet vårt før jul, om jeg finner tid og ork.

Får bare excuse meg for dårlig bilde, men det er mobilbilde og dagslys er jo ikke-eksisterende for tida ;)

3 kommentarer:

andrea tomine swift 2. desember 2010 kl. 16:52  

fint bilde<333 hilsen andrea

Therese 2. desember 2010 kl. 22:19  

Oi, så fint! Skikkelig god stemning i bildet :-)

Air Max 21. desember 2010 kl. 08:33  

Christmas will coming, Nike air max 90 pas cher sneakers on sale in our store,nike air max 90 sport shoes can give you a unique Christmas Day.The cheapest nike air max 95 and air max 90 new design sports winter shoes save 60% to sale.