9. januar 2011

Sløv, sløv, sløv...

Gulrotoransje trut

ommøblering på gang

Jeg er ikke flink med å orke å oppdatere dennne bloggen.

Desember følte jeg meg unskyldt p.g.a. at 'alle' har mye å gjøre da og tenkte at i januar så skulle jeg legge ut et daglig bilde fra denne kanten. Nå er vi altså på den 9.dagen i januar, og først nå husket jeg på dét...

Jeg har brukt helga på å holde to rakkare i ørene mens jeg har ommøblert rommene deres og pakket ned dilldall som ikke brukes eller lekes med. Nå ser VÅRT rom ut som en rotebod...! Der havner alt som jeg vil gjemme vekk - mer som en mellomstasjon.
Har lovt meg selv at jeg skal male litt om 2 ukers tid - da er ikke gubben her for å sove etter nattvakt og jeg har et par fridager.
Er egentlig veldig mye jeg har lyst til å ordne, men - januar = lite på konto. Dessuten får vi vel snart regning på glassplata vi skal ha på kjøkkenet *gru*

1 kommentarer:

LilleLeo 16. januar 2011 kl. 00:00  

Takk for inspirasjon til rom-rydding, det er på HØY tid at Lille og Lillebror får litt ryddigere rom.